Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Japonská kvalita

Falken Eurowinter HS02

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
165
Profil
70
Průměr
R14
81T

V porovnání se svým předchůdcem se pneumatiky Falken Eurowinter HS02 liší až o 9 % nižší hmotností, což má pozitivní vliv na ekonomické cestování. Už při první jízdě oceníte speciální...
Více informací

Zimní -9%
Eurowinter HS02

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -9%

V porovnání se svým předchůdcem se pneumatiky Falken Eurowinter HS02 liší až o 9 % nižší hmotností, což má pozitivní vliv na ekonomické cestování. Už při první jízdě oceníte speciální schodovité fázování hran jednotlivých bloků dezénu pneumatik Falken Eurowinter HS02, ty pomáhají optimalizovat trakci během akcelerace na zimních površích, podporují také ovladaltenost při brzdění, výsledkem je maximální potěšení z jízdy spojené s pocitem bezpečí, nezávisle na najetých kilometrech.. Speciálně tvarované bloky pneumatiky Falken Eurowinter HS02 zvyšují samočistící schopnost dezénu. Pneumatika Falken Eurowinter HS02 je zimní pneumatika střední třídy, je navržena pro náročné řidiče, kteří ocení především jistotu v ovládání vozu a bezpečnost na silnici za každého počasí. Po okrajích pneumatik Falken Eurowinter HS02 byly použity zoubkované 3D lamely, které mají na starosti zlepšení pevnosti dezénu během jízdy na suchém a mokrém povrchu, zvyšují výrazně stabilitu automobilu, a to dokonce i ve vyšších rychlostech. Optimalizovaná směs běhounu pneumatik Falken Eurowinter HS02 zajišťuje správnou přilnavost za všech podmínek zimního období. Pneumatika Falken Eurowinter HS02 má optimalizovaný tvar dezénu, který s pomocí bohatého lamelování zlepšuje záběr na sněhu a ledu. Inženýři uznávané japonské značky se snažili dosáhnout vyrovnané výkony na suchém, mokrém i zasněžením povrchu – proto použili směrový dezén, kde spolupracují dva systémy lamel: V centrální oblasti dezénu jsou umístěny speciální 3D lamely Miura-Ori, jejichž úkolem je efektivně zvětšovat přilnavost na zasněženém nebo mokrém povrchu. Dvojitý systém lamel není ale jedinou inovací pneumatik Falken Eurowinter HS02, lehká konstrukce pneumatiky s optimalizovaným tvarem byla vyrobena na základě využití technologie gumové směsi 4D-Nano Design, což ovlivňuje nejen palivovou efektivitu při jízdě, ale také prodlužuje celkovou životnost pneumatik. Četné hrany pneumatik Falken Eurowinter HS02 se vrývají do sněhové pokrývky a optimalizují tak kontakt pneumatiky s povrchem.

Pneumatiky Falken se začaly vyrábět v roce 1983 v Japonsku a rychle se dostaly do podvědomí jako pneumatiky používané v náročných automobilových závodech typu Le Mans. U nás nejsou pneumatiky Falken příliš rozšířené. Dnes se pneumatikářská firma Falken specializuje na produkty v oblasti rychlé jízdy. V testech se pneumatiky Falken umisťují v horní polovině, což je výborné vzhledem k tomu, že se jedná o celkem levnou značku, kdy výrobce sází na nejlepší poměr cena versus spolehlivost. Pneumatiky Falken se prodávají prakticky po celém světě.

EU štítek

EU
B
D
70 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru