Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Prémiová kvalita

Hankook IW01 Winter i*cept ION

Rozměry
Šířka
305
Profil
30
Průměr
R21
104V
EV,Foam,FR

Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky: EV pneumatika pro osobní automobily - M+S 3PMSF - Lepší ovladatelnost v zimě - Vyšší kilometrový nájezd - Technologie omezující hlučnost. Bezpečně přes zimu díky technologii...
Více informací

Zimní -45%
IW01 Winter i*cept ION

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -45%

Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky: EV pneumatika pro osobní automobily - M+S 3PMSF - Lepší ovladatelnost v zimě - Vyšší kilometrový nájezd - Technologie omezující hlučnost. Bezpečně přes zimu díky technologii i*cept. IW01 Winter i*cept iON - EV zimní pneumatiky pro osobní vozy. Pneumatiky Hankook IW01 Winter i*cept ION - novinka pro zimní sezonu 2022/2023. Dezén pneumatiky Hankook IW01 Winter i*cept ION ve tvaru písmene V snižuje hluk díky střídavému pohybu vnitřních a vnějších bloků při kontaktu s vozovkou. Extra odolná aramidová vlákna účinně působí proti deformačním silám způsobeným zvláště vysokým točivým momentem u elektromobilů. Běhounová směs pneumatik Hankook IW01 Winter i*cept ION s vysokým podílem přírodní pryskyřice zajišťuje příkladnou odolnost a snížené opotřebení. Aerodynamický profil zimních pneumatik Hankook IW01 Winter i*cept ION snižuje odpor vzduchu a valivý odpor a zároveň snižuje hlučnost. Zimní pneumatika Hankook IW01 Winter i*cept ION dosahuje vysokého stupně výkonu s nízkým valivým odporem díky použití pokročilé směsi a optimalizované technologii vytvrzování pneumatiky, která rovnoměrně zlepšuje všechny části pneumatiky. Pneumatiky Hankook IW01 Winter i*cept ION splňují náročné každodenní požadavky na pneumatiky EV (EV = Electric Vehicle) s celou řadou technických opatření. Dezén běhounu pneumatik Hankook IW01 Winter i*cept ION je konstruován pro rovnoměrnou tuhost pomocí 2D lamel ve středu a 3D lamel v okolních blocích, díky tomu pneumatika Winter i*cept iON poskytuje vynikající jízdní vlastnosti na všech typech zimních vozovek (sníh, mokro, sucho). Nové produkty Hankook iON jsou speciálně navrženy pro okamžité vysoké točivé momenty výkonných elektrických vozidel.

Hankook IW01 Winter i*Cept iON je třecí zimní pneumatika se směrovým dezénem navržená speciálně pro vozy s elektromotory. Vyznačují se spolehlivou trakcí a brzdnými vlastnostmi na sněhu, mokrém i suchém asfaltu, nízkou hlučností, ale především nejnižším možným valivým odporem, jak tvrdí výrobce, což snižuje spotřebu paliva a zvyšuje dojezd vozidla na jedno nabití. Směs pryže zimních pneumatik Hankook i*Cept iON přispívá k lepší spotřebě paliva, aniž by to bylo na úkor výkonu na mokru a sněhu. Konstrukční prvky běhounu umožňují, aby si pneumatika s jistotou poradila s chladným a kluzkým povrchem a aby byly manévry co nejbezpečnější (v městském provozu, to je jisté). Integrovaná technologie pohlcování zvuku pomáhá snižovat nepříjemné rezonanční/pískavé frekvence, které se objevují při určitých rychlostech během běžné jízdy. Výkonnost zimní pneumatiky Hankook Winter i*Cept iON IW01 překonává výkonnost zimní pneumatiky i*Cept evo3 W330, pokud jde o energetickou účinnost, úroveň hluku i ovladatelnost a přilnavost na mokrém a suchém asfaltu.

Spotřeba paliva závisí na valivém odporu pneumatik, samotném vozidle, jízdních podmínkách a stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (součinitel valivého odporu) pneumatiky je rozdělen do tříd A až E (se starým označením až do třídy G).
Vybavení vozidla pneumatikami třídy A po celém obvodu může vést ke snížení spotřeby paliva až o 7,5 %* ve srovnání se stejným vozidlem s pneumatikami třídy E po celém obvodu. U užitkových vozidel může být snížení ještě vyšší.

Pro přilnavost za mokra se tzv. koeficient přilnavosti za mokra vypočítává z brzdné dráhy nebo maximální hodnoty tření mezi pneumatikou a povrchem vozovky ve srovnání s referenční pneumatikou a zařazuje se do tříd "A" (nejkratší brzdná dráha) až "E" (nejdelší brzdná dráha). (se starým označením až do třídy G)
Upozorňujeme, že bezpečnost silničního provozu je do značné míry závislá na individuálním stylu jízdy. Vždy je třeba dodržovat brzdnou dráhu. Pro zlepšení přilnavosti na mokré vozovce je třeba pravidelně kontrolovat tlak v pneumatikách.

Hodnota vnějšího hluku odvalování se udává v decibelech. Dále je uvedena klasifikace A, B nebo C, přičemž "A" představuje nejnižší a "C" nejvyšší valivý hluk. (u starého označení tříd 1, 2 a 3 představuje "1" nejnižší a "3" nejvyšší hluk odvalování.
Hlučnost pneumatiky má vliv na celkovou hlučnost vozidla a ovlivňuje nejen jízdní komfort, ale také hlučnost životního prostředí.

Společnost Hankook Tire zahájila produkci již v roce 1941 a časem se dostaly na pozici největšího výrobce na tomto asijském poloostrově. Korejské pneumatiky Hankook patří do střední cenové kategorie avšak pyšní se svou kvalitou. Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Firma Hankook byla založena v roce 1941 jako první manufaktura pneumatik v Koreji. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. V roce 1979 byla postavena „Daejeon Plant“, světově největší továrna na výrobu pneumatik. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Do roku 2003 spadá pod vedení koncernu Michelin, s kterého pomocí se prosadili svou kvalitou i na světovém trhu. Firma se dále rozšiřovala do světa a v roce 2003 vytvořila strategickou alianci s firmou Michelin. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
305/30 R21 104V
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru