Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Hankook W330 Winter i*cept evo3

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
235
Profil
40
Průměr
R18
95V
FR

Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky Hankook W330 Winter i*cept evo3. Brzdný účinek pneumatiky Hankook W330 Winter i*cept evo3 je vyšší o 10%...
Více informací

Zimní -41%
W330 Winter i*cept evo3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -41%

Optimalizovaný tvar dezénu se doslova zakusuje do sněhu a zlepšuje záběrové vlastnosti pneumatiky Hankook W330 Winter i*cept evo3. Brzdný účinek pneumatiky Hankook W330 Winter i*cept evo3 je vyšší o 10% oproti předchůdci. Použitím speciálních drážek tzv "PIPE KERF" se zvyšuje přilnavost a jízdní stabilita na mokrém povrchu a zlepšuje se záběr. Zvýšený počet řezných hran v bloku a samočistící záběrové drážky poskytují lepší záběr pneumatiky na sněhu. Díky 3D lamelám se zlepšují brzdné vlastnosti a zvyšuje se jízdní stabilita, přičemž dochází ke zlepšení brzdného účinku na sněhu o 7% oproti Winter i*cept evo2. Okraj drážky zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru. Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky.

Pneumatika Hankook W330 Winter i*cept evo3 má za cíl dosáhnout nejvyššího hodnocení díky nejnovější technologii pro všechny zimní podmínky. Široké ramenní bloky a jejich optimalizovaná tuhost zvyšují stabilitu řízení. Optimální tuhost běhounu zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla. Výkonná zimní pneumatika Hankook W330 Winter i*cept evo3 pro vozy 4x4 a SUV. Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami poskytuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Pneu zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků. Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky pneumatiky Hankook W330 Winter i*cept evo3: Široké ramenní bloky. Optimalizovaná tuhost bloků. Drážky „PIPE KERF“ pro bezpečnou jízdu na mokré vozovce. Dezén ve tvaru písmene „V“. Zimní 3D lamely a optimalizované cik-cak záběrové drážky.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

Nový EU štítek

EU
Hankook
235/40 R18 95V
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru