Vážení zákazníci, děkujeme za vaši důvěru v roce 2025. Těšíme se na vás i v budoucím roce ! Také vás tímto informujeme, že prodejna v Opavě je otevřená až do 23.12.2025 (tento den jen do 14.hodiny). Mezi svátky bude otevřeno ještě 29.12. a to také jen do 14.hodiny. Všechny objednávky přijaté po 29.12.2025 budou zpracovány až 5.1.2026. Děkujeme a přejeme klidné svátky.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Kleber Krisalp HP2

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
50
Průměr
R16
96H

Pneumatika určená pro vozy nižší střední třídy.
Mezi přednosti této novinky patří ovládání na
sněhu, záběr díky četným lamelám, brzdění a

Více informací

Zimní
Krisalp HP2
Momentálně nedostupné

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 2 let.

Zimní

Pneumatika určená pro vozy nižší střední třídy.
Mezi přednosti této novinky patří ovládání na
sněhu, záběr díky četným lamelám, brzdění a
přilnavost na kluzkém povrchu a ovladatelnost na
mokré vozovce.

Nový EU štítek

EU
Kleber
225/50 R16 96H
C
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru