Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme

Nexen Winguard Snow G3

Rozměry
Šířka
175
Profil
70
Průměr
R14
88T

Použití různých struktur lamel pneumatiky Nexen Winguard Snow G3 mezi středem a ramenem dezénu zlepšuje přilnavost a díky speciálně tvarovaným drážkám se maximalizuje odvod vody. Prodloužený blok v rameni rozšiřuje...
Více informací

Zimní -54%
Winguard Snow G3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -54%

Použití různých struktur lamel pneumatiky Nexen Winguard Snow G3 mezi středem a ramenem dezénu zlepšuje přilnavost a díky speciálně tvarovaným drážkám se maximalizuje odvod vody. Prodloužený blok v rameni rozšiřuje oblast ramene pneumatiky Nexen Winguard Snow G3 pro větší odolnost a výdrž. Nová směs, ve které je o 20 % více křemíku oproti standardním pneumatikám a inovovaný způsob jejího mixování, má za výsledek celkově lepší výkon na mokré vozovce a na sněhu. Perfektní ovladatelnost na suchu díky inovované konstrukci.

Pneumatika Nexen Winguard Snow G3 z evropského závodu společnosti Nexen Tire, který se nachází v Bitozevsi u Žatce, je novinkou na sezónu 2019/2020. Pneumatika prokazuje vynikající schopnost držet stopu a nabízí přesnou odezvu při řízení. Pneumatika vyráběná v Žatci s novou směsí pro ještě lepší jízdní vlastnosti na sněhu a mokru. Díky optimalizované konstrukci drážek a větší elasticitě při nízkých teplotách zajišťuje plášť Nexen Winguard Snow´G3 nadstandardní přilnavost a kratší brzdnou dráhu nejen na mokrém a suchém povrchu, ale také na sněhu.

EU štítek

EU
C
E
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru