Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Extra cena

Pirelli W 240 SottoZero II

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
255
Profil
35
Průměr
R19
96V
MO

Nejvýraznější vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2: Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi, nízký valivý odpor, odolnost proti akvaplaningu, přesná ovladatelnost, vynikající záběr na sněhu, nízká hlučnost....
Více informací

Zimní -45%
W 240 SottoZero II

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -45%

Nejvýraznější vlastnosti pneu Pirelli Winter Sottozero 2: Ideální pro sportovní vozy a výkonné limuzíny a kombi, nízký valivý odpor, odolnost proti akvaplaningu, přesná ovladatelnost, vynikající záběr na sněhu, nízká hlučnost. Pevné bloky ramene dodávají běhounu vynikající boční tvrdost i při zatáčení se zatížením, zvyšují limity přilnavostí a zaručují přesné ovládání i při náhlé změně směru jízdy. Hluboké diagonální žlábky jsou odlišným prvkem dezénu pneumatiky Sottozero, který společně se speciálně navrženými bloky snižuje hlučnost pneu, zlepšuje akustický komfort a vlastnosti odporu valivého tření.

Široké hluboké podélné žlábky s odlišnými profily umožňují odvod vody i při vysokých rychlostech a tím se zvyšuje hraniční práh akvaplaningu. Vzorek běhounu, složení a kostra pneu se mohou pochlubit specifickými prvky pro použití při nízkých teplotách. Pirelli nabízí možnost použití sportovních automobilů, výkonných kombíků a dodávek i v ne naprosto ideálních klimatických podmínkách prostřednictvím vyvinutí inovačního bezpečnostního výkonného konceptu: zimní pneumatika SOTTOZERO. Pneu Winter Sottozero nastavuje novou výkonnostní laťku u zimních pneu především v oblasti bezpečnosti a radosti z jízdy. Ve srovnání dosáhla pneu Winter Sottozero skvělých výsledků díky technologiím a zkušenostem získaným účastí v automobilových závodech.

Pneumatiky RUNFLAT jsou schopny při defektu nebo ztrátě tlaku pokračovat dále v jízdě bez poškození pneumatiky a to díky vyztuženým bočnicím, které udrží pneumatiku na ráfku i při úplné ztrátě vzduchu. Naproti tomu pokud běžná pneumatika ztratí tlak, jednoduše se pod tíhou vozidla zbortí a pneumatika se další jízdou zničí.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru