Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme

Pirelli Winter SottoZero III

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
225
Profil
45
Průměr
R17
94H

Pneumatiky, které dokonale kombinují vlastnosti
každého modelu vozidla pro maximalizaci jejich
typických vlastností. Kombinací práce

Více informací

Zimní -38%
Winter SottoZero III

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -38%

Pneumatiky, které dokonale kombinují vlastnosti
každého modelu vozidla pro maximalizaci jejich
typických vlastností. Kombinací práce
automobilových techniků a zkušeností našeho
výzkumného týmu vznikla nová pneumatika Winter
Sottozero 3, vyvinutá pro příští generace
automobilů, která umožňuje řidiči vychutnat si
nejlepší možný výkon bez kompromisů za všech
povětrnostních podmínek. VYZKOUŠEJTE WINTER
SOTTOZERO 3 NYNÍ PRO MAXIMALIZACI VÝKONU VAŠEHO
AUTOMOBILU. Winter Sottozero 3 je pneumatika
vyrobena pro high-end premiová vozidla. Byla
navržena s ohledem na vývoj moderních vozidel a k
dosažení maximální bezpečnosti a ovladatelnosti.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru