Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní

Bridgestone DM-V3

Rozměry
Šířka
245
Profil
50
Průměr
R20
102T

Výjimečný výkon na ledu. Delší styčná plocha pneumatiky pro přilnavost na ledu a sněhu. Extrémní zimní SUV a 4x4 Pneumatika Blizzak DM-V3 je bezhrotová zimní pneumatika pro vozy SUV a...
Více informací

Zimní -51%
DM-V3

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -51%

Výjimečný výkon na ledu. Delší styčná plocha pneumatiky pro přilnavost na ledu a sněhu. Extrémní zimní SUV a 4x4 Pneumatika Blizzak DM-V3 je bezhrotová zimní pneumatika pro vozy SUV a vozy s pohonem 4x4 s nejnovějšími inovaceni, vyšší výkon a delší životnost při jízdě v extrémním sněhu a ledu. Speciální směs s technologií Multicell využitá u běhounu pomáhá pneumatice DM-V3 zachovat tlak i za teplot hluboko pod bodem mrazu a zajišťuje dobrý kontakt se zledovatělou vozovkou. Aktivní multicell směs II poskytuje měkkost i za velmi nízkých teplot. Využijte celý potenciál svého vozu SUV či 4x4 a zažijte strhující zimní jízdu se vším, co k ní patří. Vyšší pevnost bloků pneumatiky. Vylepšený dezén běhounu a směs zajišťuje skvělou přilnavost na zledovatělých vozovkách. Tuhé horní dezénové bloky zvyšují odolnost, aby si pneumatika Bridgestone Blizzak DM-V3 zachovala svůj vysoký výkon..

Bridgestone Blizzak DM-V3, zimní pneumatika Bridgestone určená pro vozy SUV a 4x4. Pneumatika Bridgestone Blizzak DM-V3 zastaví na zledovatělé vozovce o 9 % rychleji než její předchůdce. Póry technologie Multicell ve směsi a dezén absorbují a odvádějí vodu pryč z povrchu pneumatiky Bridgestone Blizzak DM-V3 a zajišťují dobrou přilnavost, když ji řidič potřebuje nejvíce. Brzdná dráha pneumatiky Bridgestone Blizzak DM-V3 je na ledu zkrácena vůči předchůdci o 9%. Výjimečná životnost oproti předchůdci, vyšší o 25% v porovnání s předchůdcem. Pokročilé složení směsi prodlužuje životnost pneumatiky. Dynamická ovladatelnost v zimě a dokonalá vyváženost. Lepší brždění umožňují trvale přítomné multicell póry a optimalizované rozložení kontaktního tlaku v ramenech pro konstantní výkon pro celou životnost (i po dosažení zimního indikátoru WTWI).

Nová konstrukce dezénu a optimalizované rozmístění lamel pneumatiky Bridgestone Blizzak DM-V3 pro lepší kontaktní vlastnosti. Prokluz je způsoben tenkou vrstvou vody na povrchu ledu, odstraněním vodního filmu dojde ke zvýšení kontaktu mezi pneumatikou a povrchem silnice a tím k lepší přilnavosti, proto 4 podélné drážky zajišťují vysokou schopnost odvodu vody. Vylepšené složení směsi pro vyšší otěru odolnost pro vyšší životnost. Multicell póry zajišťují optimální kontakt se zledovatělou vozovkou, výhodou přilnavost pneumatiky Bridgestone Blizzak DM-V3 na ledu a sněhu. Multicell směs obsahuje mikroskopické póry a kanálky, které absorbují vodní film a efekt vysušování styčné plochy zajišťuje správný kontakt pneumatiky Bridgestone Blizzak DM-V3 se silnicí.

Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů, upozorňuje řidiče, že s přechodem z letního času na zimní a klesajícími teplotami je již nejvyšší čas na přezutí z letních pneumatik na zimní. Prémiové zimní pneumatiky Bridgestone jsou přitom ideální volbou pro bezpečnou jízdu nástrahami zimy. Zároveň s výměnou pneumatik přichází na řadu také pečlivá příprava vozidla na nejchladnější roční období s krátkými dny a dlouhými nocemi, v němž musí motoristé čelit zvýšenému riziku vážných nehod kvůli nepřízni počasí i špatné viditelnosti. Bridgestone Europe se sídlem v Belgii je stoprocentní dceřinou firmou Bridgestone Corporation, největší společnosti na světě v odvětví výroby pneumatik a gumárenských produktů na světě, se sídlem v Tokiu. Bridgestone Europe má zastoupení ve více než 60 zemích s celkem více než 18 200 zaměstnanci. V rámci svého regionu provozuje 14 závodů pro výrobu pneumatik a souvisejících produktů, významné vývojové a výzkumné centrum a zkušební polygon. Prémiové pneumatiky společnosti Bridgestone Europe se prodávají na celém světě. V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových, zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

Nový EU štítek

EU
Bridgestone
245/50 R20 102T
E
E
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
F
F
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru