Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
  • Doporučujeme
    Prémiová kvalita

Hankook W330A Winter i*cept evo3 X

Rozměry
Šířka
225
Profil
65
Průměr
R17
102H

Pneumatika Hankook W330A Winter i*cept evo3 X v segmentu pro vozy vyšší střední třídy a výkonné luxusní vozy je nástupcem modelu Hankook W320. Díky symetrickému šípovitému dezénu pneumatika nabízí vynikající...
Více informací

Zimní -43%
W330A Winter i*cept evo3 X

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -43%

Pneumatika Hankook W330A Winter i*cept evo3 X v segmentu pro vozy vyšší střední třídy a výkonné luxusní vozy je nástupcem modelu Hankook W320. Díky symetrickému šípovitému dezénu pneumatika nabízí vynikající záběr na sněhu i ledu, odvody vody a sněhové břečky z centrální části dezénu a tím vynikající záběrové a brzdné vlastnosti za všech podmínek, které mohou v zimě nastat. Zimní offroad pneumatika Hankook W330A Winter i*cept evo3 X je novinka korejského výrobce pro následující zimní sezonu. Pneu zajišťují vynikající výkon na sněhu a mokrém povrchu díky zvýšení tuhosti bloků. Okraj drážky zvyšuje průřez drážky a zajišťuje nekompromisní výkony na mokru. Díky 3D lamelám se zlepšují brzdné vlastnosti a zvyšuje se jízdní stabilita, přičemž dochází ke zlepšení brzdného účinku na sněhu o 7% oproti Winter i*cept evo2. Brzdný účinek pneumatiky Hankook W330A Winter i*cept evo3 X je vyšší oproti předchůdci.

Výkonná zimní pneumatika Hankook W330A Winter i*cept evo3 X pro vozy 4x4 a SUV. Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky. Zvýšený počet řezných hran v bloku a samočistící záběrové drážky poskytují lepší záběr pneumatiky na sněhu. Díky použité směsi a nové konstrukci lamel pak pneumatika Hankook W330A Winter i*cept evo3 X nabízí vysoký kilometrový výkon a vyznačuje se nízkou hlučností po celou dobu životnosti pneumatiky. Rozdělení ramenního bloku mezi drážkami poskytuje větší flexibilitu a optimalizovanou styčnou plochu při zatáčení. Optimální tuhost běhounu zajišťuje požadovanou tuhost běhounu a zlepšuje tak ovládání vozidla. Použitím speciálních drážek tzv "PIPE KERF" se zvyšuje přilnavost a jízdní stabilita na mokrém povrchu a zlepšuje se záběr. Široké ramenní bloky a jejich optimalizovaná tuhost zvyšují stabilitu řízení.

Hankook nabízí kvalitní pneumatiky se silným brzdným výkonem, hladkou manipulací, vysokou bezpečností a dokonalým jízdním komfortem. Nyní má výzkumná a vývojová centra v Koreji, USA, Německu, Číně a Japonsku. Pneumatiky Hankook vynikají především vysokými a vyváženými užitnými parametry danými soustavnou aplikací nejmodernějších poznatků z vlastní výzkumné a vývojové základny. Korejský výrobce Hankook je nyní desátým největším světovým výrobcem pneumatik. Výrobky jsou ekologicky šetrné a zabezpečují maximální zážitek z jízdy. U nákladních pneumatik uživatelé oceňují zejména vysoké kilometrové výkony. Cílem Hankook je poskytnout bezpečný, příjemný a pohodlný jízdní zážitek. Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru