Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • SUV-zimní
    Zesílená
  • Akce

Kormoran Snow SUV

Rozměry
Šířka
265
Profil
65
Průměr
R17
116H

Výborný poměr ceny a kvality pneumatik pro offroad a SUV vozy. Bezpečný a pohodlný provoz pod záštitou Michelinu, přesně to definuje novinku od polského výrobce Kormoran Snow SUV. Na vodě...
Více informací

Zimní -32%
Snow SUV

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -32%

Výborný poměr ceny a kvality pneumatik pro offroad a SUV vozy. Bezpečný a pohodlný provoz pod záštitou Michelinu, přesně to definuje novinku od polského výrobce Kormoran Snow SUV. Na vodě a ve sněhové břečce pak pomáhají aquaplaningu bránit drážky, které díky ideálnímu úhlu okamžitě odvádí vodu zpod pneumatiky. Důležitý je i vysoký kilometrový nájezd, typický pro všechny produkty francouzského výrobce.

Mikro-žebrování pomáhá najít spolehlivý záběr, ať už se budeme bavit o sněhu nebo ledu. Vzhledem k tomu, že Kormoran patří pod francouzský koncern Michelin, je samozřejmostí i kvalitní směs, která poskytuje pneumatice malý valivý odpor a tím vám šetří peníze. Vyšší kilometrový průběh. Mohutné dezénové bloky najdou vždy přilnavost. Směsi snižující opotřebení a umožňující vyšší kilometrový průběh. Široké drážky vždy odvedou vodu a účinně zabrání aquaplaningu.

Výrobce chtěl vytvořit pneumatiku, jejíž drážky se budou zařezávat do povrchu pod stovkami různých úhlů. Od prvního pohledu zaujme běhoun unikátním uspořádáním dezénových bloků. Poskytuje komfortní jízdu. Efektivně zabraňuje aquaplaningu. Pro nástrahy umrzlých silnic si Kormoran přichystal bohatě žebrovaný dezén s velkou hustotou lamel. Na Kormoran Snow SUV se můžete spolehnout na všech zimních površích. Díky tomu má guma skvělý záběr i na nerovnoměrném a nepevném povrchu, jakým je například sněhová břečka.

Nový EU štítek

EU
Kormoran
265/65 R17 116H
C
C
73 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
C
C
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru