- Šířka
- 225
- Profil
- 45
- Průměr
- 17

Velikost pneumatik pro sportovně zaměřené limuzíny. Nejlepší desén pro všechny povrchy vozovek zde může být obzvláště rozhodující. Ukážeme Vám celou paletu současných modelů pneumatik a také, jak se orientovat při jejich nákupu.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bridgestone RE050A | 1.1 | 1.8 | - | - | 2.2 | 2.2 | 3.3 | 2.0 | |
Pirelli PZero Nero | 1.3 | 1.9 | - | - | 2.1 | 2.1 | 3.3 | 2.2 | |
Michelin Pilot Sport PS2 | 1.0 | 2.2 | - | - | 2.3 | 2.3 | 2.7 | 1.5 | |
Continental SportContact 3 | 1.1 | 2.2 | - | - | 2.4 | 2.4 | 2.7 | 2.0 | |
BFGoodrich G-Force Profiler | 1.2 | 2.4 | - | - | 2.8 | 2.8 | 3.0 | 1.9 | |
Goodyear Eagle F1 GSD-3 ROF | 1.3 | 2.3 | - | - | 2.2 | 2.2 | 3.3 | 2.3 | |
Dunlop SP Sport Maxx | 1.5 | 2.3 | - | - | 2.2 | 2.2 | 3.0 | 2.4 | |
Vredestein Ultrac | 2.0 | 1.9 | - | - | 3.3 | 3.3 | 3.0 | 2.5 | |
Uniroyal Rainsport 1 | 1.7 | 2.3 | - | - | 2.7 | 2.7 | 2.7 | 2.7 | |
Kumho Ecsta KU19 | 1.7 | 2.4 | - | - | 2.1 | 2.1 | 3.0 | 2.9 | |
Hankook K 105 | 1.6 | 2.4 | - | - | 2.5 | 2.5 | 3.0 | 3.1 | |
Fulda Carat Exelero | 2.4 | 2.4 | - | - | 2.0 | 2.0 | 3.3 | 2.7 | |
Semperit Direction-Sport | 2.1 | 2.6 | - | - | 2.8 | 2.8 | 2.7 | 1.6 | |
Maloya Futura Sport W | 2.8 | 2.2 | - | - | 2.9 | 2.9 | 3.3 | 2.5 | |
Nokian Z | 1.8 | 2.8 | - | - | 2.9 | 2.9 | 2.7 | 2.7 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.1 |
Brždění - sucho | 1.1 |
Brždění - mokro | 1.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.8 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 1.4 |
Brždění - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.1 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.7 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.0 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.0 |
Brždění - sucho | 1.0 |
Brždění - mokro | 2.2 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.7 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.0 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.9 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.1 |
Brždění - sucho | 1.4 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.4 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.6 |
Brždění - mokro | 2.2 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.7 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.4 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.0 |
Brždění - sucho | 2.1 |
Brždění - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.6 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 3.8 |
Vnější hlučnost | 2.8 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.4 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.1 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.1 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.6 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.6 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.6 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 1.3 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.3 |
Brždění - sucho | 2.2 |
Brždění - mokro | 2.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 2.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.4 |
Brždění - sucho | 2.2 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.4 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 1.9 |
Vnější hlučnost | 2.0 |
Zatáčení - sucho | 2.0 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.1 |
Brždění - sucho | 2.1 |
Brždění - mokro | 3.2 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.1 |
Vnější hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 2.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.9 |
Brždění - sucho | 2.7 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 3.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.6 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.7 |
Vnitřní hlučnost | 3.2 |
Vnější hlučnost | 2.5 |