- Šířka
- 205
- Profil
- 55
- Průměr
- R16
- 91V
K testu není žádný komentář.
| Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bridgestone ER300 | 1- | 2+ | - | - | - | - | - | - | |
| Continental PremiumContact 2 | 1- | 2+ | - | - | - | - | - | - | |
| Hankook K 105 | 2+ | 2+ | - | - | - | - | - | - | |
| Pirelli P7 | 2- | 1 | - | - | - | - | - | - | |
| Dunlop SP FastResponse | 2 | 2+ | - | - | - | - | - | - | |
| Nokian V | 2 | 2+ | - | - | - | - | - | - | |
| Michelin Pilot Primacy HP | 2+ | 2- | - | - | - | - | - | - | |
| Firestone TZ300 | 2- | 2- | - | - | - | - | - | - | |
| Kumho Ecsta KH31 HM | 2- | 2- | - | - | - | - | - | - | |
| Apollo Acelere Sportz | 3 | 4+ | - | - | - | - | - | - | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2+ |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 1- |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 1 |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 1 |
| Brždění - mokro(30) | 2- |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 1- |
| Brždění - sucho(30) | 1 |
| Komfort valení - sucho(15) | 1 |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2+ |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2+ |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 1- |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 2 |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2 |
| Brždění - mokro(30) | 2+ |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 2 |
| Brždění - sucho(30) | 1 |
| Komfort valení - sucho(15) | 2- |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2+ |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2+ |
| Akvaplaning - mokro(20) | 1+ |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 1 |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 1 |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2+ |
| Brždění - mokro(30) | 1 |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 2- |
| Brždění - sucho(30) | 2 |
| Komfort valení - sucho(15) | 2 |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2- |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2- |
| Akvaplaning - mokro(20) | 1- |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 2 |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 1 |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2+ |
| Brždění - mokro(30) | 2 |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 2+ |
| Brždění - sucho(30) | 2+ |
| Komfort valení - sucho(15) | 2- |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2- |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2 |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 2- |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 1 |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2 |
| Brždění - mokro(30) | 1- |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 2- |
| Brždění - sucho(30) | 1- |
| Komfort valení - sucho(15) | 2 |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2+ |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2 |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 2 |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 3+ |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2 |
| Brždění - mokro(30) | 3+ |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 2+ |
| Brždění - sucho(30) | 2 |
| Komfort valení - sucho(15) | 1- |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 1- |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2 |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 2 |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 2- |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 3+ |
| Brždění - mokro(30) | 3+ |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 3+ |
| Brždění - sucho(30) | 2- |
| Komfort valení - sucho(15) | 2 |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2 |
| Akvaplaning - mokro(20) | 2 |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 2 |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 3+ |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 2 |
| Brždění - mokro(30) | 3+ |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 3+ |
| Brždění - sucho(30) | 2- |
| Komfort valení - sucho(15) | 3+ |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2+ |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2- |
| Akvaplaning - mokro(20) | 3 |
|---|---|
| Akvaplaning v zatáčce - mokro(10) | 3- |
| Ovladatelnost - mokro(30) | 3- |
| Kruhová dráha - mokro(10) | 3 |
| Brždění - mokro(30) | 5- |
| Ovladatelnost - sucho(30) | 3 |
| Brždění - sucho(30) | 4+ |
| Komfort valení - sucho(15) | 3 |
| Vnější hlučnost - sucho(15) | 2 |
| Valivý odpor - sucho(10) | 2 |