- Šířka
- 195
- Profil
- 65
- Průměr
- 15

Tento rozměr je typický pro střední třídu vozidel jako jsou Audi A4, BMW 3, Mercedes třídy C, Opel Astra/Vectra, Ford Focus, VW Golf nebo Passat. Pro první tři pneumatiky se dá použít označení jako "obzvláště doporučeníhodné".
Jestliže marně hledáte odpovídající typ Continentalu, není to náhoda. Nový Continental Premium Contact 2 je totiž prozatím ve fázi testování a nejsou o něm prozatím dostupné specifičtější informace. Následující pneu s třemi hvězdičkami tedy přesvědčily testery ADACu nejvíce.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pirelli P6 | 1.5 | 1.6 | - | - | 2.1 | 1.5 | 3.5 | 2.2 | 3 |
Bridgestone ER300 | 1.7 | 1.8 | - | - | 2.2 | 2.4 | 3.0 | 2.1 | 3 |
Maloya Futura Primato | 1.7 | 1.7 | - | - | 2.4 | 2.3 | 3.3 | 2.1 | 3 |
Michelin Energy E3A | 1.8 | 2.7 | - | - | 2.2 | 2.3 | 2.5 | 1.2 | 2 |
Vredestein Hi-Trac | 2.1 | 1.7 | - | - | 2.3 | 2.5 | 3.5 | 2.4 | 2 |
Goodyear Hydragrip | 2.3 | 1.8 | - | - | 2.1 | 1.9 | 2.5 | 2.8 | 2 |
Fulda Carat Attiro | 1.5 | 2.6 | - | - | 2.3 | 2.6 | 2.3 | 2.3 | 2 |
Nokian NRHi Ecosport XL | 1.8 | 2.4 | - | - | 2.3 | 1.6 | 2.7 | 2.7 | 2 |
Firestone Firehawk TZ 200 FS | 1.8 | 2.2 | - | - | 2.3 | 2.4 | 3.7 | 2.7 | 2 |
Semperit Speed-Comfort | 1.9 | 2.1 | - | - | 2.5 | 2.3 | 3.3 | 3.1 | 2 |
Kleber Dynaxer HP2 | 2.0 | 2.9 | - | - | 2.3 | 2.0 | 2.0 | 1.5 | 1 |
Uniroyal Rallye 550 | 2.3 | 1.5 | - | - | 2.0 | 1.6 | 3.0 | 3.8 | 1 |
Dunlop SP Sport 01 | 1.6 | 1.8 | - | - | 2.2 | 1.9 | 3.3 | 4.1 | 1 |
Goodyear Vector 2 | 2.6 | 3.0 | - | - | 2.5 | 1.5 | 2.3 | 2.8 | 1 |
Avon ZV3 | 2.1 | 3.6 | - | - | 2.1 | 1.6 | 3.5 | 3.2 | 0 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Zatáčení - sucho | 1.4 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.6 |
Brzdná dráha - mokro | 1.2 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Boční vedení - mokro | 2.3 |
Odpružení | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 1.9 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brzdná dráha - mokro | 1.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.3 |
Ovladatelnost - mokro | 1.9 |
Boční vedení - mokro | 2.5 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.4 |
Zatáčení - sucho | 1.6 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.8 |
Brzdná dráha - mokro | 1.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.0 |
Ovladatelnost - mokro | 1.9 |
Boční vedení - mokro | 2.5 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.6 |
Brzdná dráha - mokro | 2.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.3 |
Ovladatelnost - mokro | 3.0 |
Boční vedení - mokro | 3.0 |
Odpružení | 2.2 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Zatáčení - sucho | 2.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.0 |
Brzdná dráha - mokro | 1.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.3 |
Akvaplaning příčný - mokro | 0.7 |
Ovladatelnost - mokro | 1.9 |
Boční vedení - mokro | 2.7 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.6 |
Zatáčení - sucho | 2.1 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.5 |
Brzdná dráha - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 0.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 0.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.3 |
Boční vedení - mokro | 3.0 |
Odpružení | 2.1 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Zatáčení - sucho | 1.4 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.5 |
Brzdná dráha - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.9 |
Boční vedení - mokro | 3.3 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.6 |
Brzdná dráha - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.7 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Boční vedení - mokro | 3.0 |
Odpružení | 2.1 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.7 |
Brzdná dráha - mokro | 2.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.5 |
Boční vedení - mokro | 3.0 |
Odpružení | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.2 |
Zatáčení - sucho | 1.8 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.9 |
Brzdná dráha - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.3 |
Ovladatelnost - mokro | 2.8 |
Boční vedení - mokro | 2.7 |
Odpružení | 2.4 |
Vnitřní hlučnost | 2.6 |
Zatáčení - sucho | 2.0 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.9 |
Brzdná dráha - mokro | 3.7 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.3 |
Ovladatelnost - mokro | 3.4 |
Boční vedení - mokro | 3.3 |
Odpružení | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Zatáčení - sucho | 1.9 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.6 |
Brzdná dráha - mokro | 1.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Boční vedení - mokro | 3.0 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 1.9 |
Zatáčení - sucho | 1.5 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 1.7 |
Brzdná dráha - mokro | 1.7 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.0 |
Boční vedení - mokro | 2.5 |
Odpružení | 2.2 |
Vnitřní hlučnost | 2.1 |
Zatáčení - sucho | 2.6 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.6 |
Brzdná dráha - mokro | 2.7 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.7 |
Ovladatelnost - mokro | 3.7 |
Boční vedení - mokro | 4.5 |
Odpružení | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.6 |
Zatáčení - sucho | 2.0 |
---|---|
Změna stopy - sucho | 2.1 |
Brzdná dráha - mokro | 4.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.7 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.5 |
Ovladatelnost - mokro | 4.3 |
Boční vedení - mokro | 5.0 |
Odpružení | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.2 |