- Šířka
- 215
- Profil
- 55
- Průměr
- R17
- 94V
Continental
PremiumContact 7
-
Doporučujeme
Test letních pneumatik ADAC 2024: 16 aktuálních modelů 215/55 R17 pro malá SUV a vozy nižší střední třídy. Celkový výsledek je pozitivní - najdou se však i pneumatiky s drobnými nedostatky. Stojí za to podívat se na podrobné hodnocení.
Pneumatiky Conti, Michelin a Kumho na špici. Nová hlavní kritéria: Bezpečnost jízdy a ekologická vyváženost.
Rozměr 215/55 R17 testovaný pro rok 2024 s rychlostními třídami W (do 270 km/h) a Y (do 300 km/h) se montuje především na vozy SUV nižší střední třídy, ale hodí se i na vozidla střední třídy.
Celkový závěr v tomto rozměru testu je pozitivní: z 16 testovaných modelů si tři pneumatiky vedly dobře, dvanáct uspokojivě a jedna pneumatika si vedla dostatečně. Naštěstí se tentokrát neobjevila žádná testovaná pneumatika se špatným výkonem.
Všechny modely pneumatik byly testovány z hlediska jízdních a bezpečnostních vlastností, jakož i komfortu a hospodárnosti. Do standardního hodnocení testu pneumatik jsou však zahrnuta také kritéria udržitelnosti.
Bezpečnost jízdy na suché a mokré vozovce však zůstává nejdůležitějším prvkem s váhou 70 %. Opotřebení, spotřeba paliva a hlučnost jsou součástí ekologické bilance (30 procent). Do tohoto hodnocení je zahrnuta také hmotnost pneumatik, hmotnost oděru a obsah škodlivin nebo certifikace výrobce.
Tři pneumatiky hodnocené jako "dobré" pocházejí od značek Continental, Michelin a - poněkud překvapivě - od korejského výrobce pneumatik Kumho. Všechny tři modely jsou celkově velmi dobře vyvážené, a proto je lze bez výhrad doporučit.
Pneumatika Continental PremiumContact 7, která byla testována poprvé, je díky svým nadprůměrným výkonům na suché i mokré vozovce jednoznačně jedničkou v kategorii bezpečnosti jízdy s hodnocením 1,7 bodu. Totéž platí pro pneumatiku Michelin Primacy 4+ v ekologické bilanci, kde jasně vyniká, alespoň v přímém srovnání s dalšími dvěma pneumatikami, které získaly dobré hodnocení.
Pneumatika Kumho Ecsta HS52 představuje kompromis mezi nimi: Z hlediska bezpečnosti jízdy je na stejné úrovni jako Michelin a z hlediska vlivu na životní prostředí je stejně udržitelná jako Conti. Stejně jako pneumatika z Hannoveru však Kumho nedosahuje více než uspokojivého výsledku v ekologické bilanci kvůli své poměrně vysoké hmotnosti.
To, co také odlišuje trojici nejlepších, je nadprůměrný předpokládaný kilometrový proběh v testu opotřebení a nízké nebo velmi nízké (Michelin) opotřebení pneumatik.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental PremiumContact 7 | - | - | - | - | - | - | - | - | dobré |
Michelin Primacy 4+ | - | - | - | - | - | - | - | - | dobré |
Kumho Ecsta HS52 | - | - | - | - | - | - | - | - | dobré |
Debica Presto UHP 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Dunlop SP Sport Maxx RT 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Bridgestone Turanza 6 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Fulda SportControl 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Hankook K 135 Ventus Prime4 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Goodyear EfficientGrip Performance 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Falken Ziex ZE-310 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Nexen N*Fera Primus | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Goodride Solmax 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Sailun Atrezzo ZSR 2 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Semperit Speed-Life 3 | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Linglong Sport Master | - | - | - | - | - | - | - | - | uspokojivé |
Vredestein Ultrac | - | - | - | - | - | - | - | - | dostatečné | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Celkový výsledek testu | 2.1 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.2 |
Suchá vozovka 40 % | 2.0 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.4 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 1.7 |
Najeto 40 % | 1.0 |
Oděr 20% | 1.4 |
Účinnost 20 % | 2.1 |
Hlučnost 10 % | 2.7 |
Udržitelnost 10 % | 3.0 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.3 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 31.1 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 37.1 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 75.3 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 2.9 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 70.7 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.5 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.8 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 60300 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 48.1 |
Celkový výsledek testu | 2.3 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.1 |
Suchá vozovka 40 % | 1.8 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.3 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.8 |
Najeto 40 % | 0.6 |
Oděr 20% | 1.7 |
Účinnost 20 % | 2.8 |
Hlučnost 10 % | 3.1 |
Udržitelnost 10 % | 3.9 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 38.1 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 32.8 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 35.8 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 73.8 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.0 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 72.6 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 10.5 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 69300 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 55.0 |
Celkový výsledek testu | 2.6 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.6 |
Suchá vozovka 40 % | 2.5 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.6 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.6 |
Najeto 40 % | 2.5 |
Oděr 20% | 2.5 |
Účinnost 20 % | 2.2 |
Hlučnost 10 % | 2.7 |
Udržitelnost 10 % | 3.4 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.9 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 34.6 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 37.4 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 77.3 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.3 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.6 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.4 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 42700 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 80.8 |
Celkový výsledek testu | 2.6 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.6 |
Suchá vozovka 40 % | 2.1 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.6 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.6 |
Najeto 40 % | 2.4 |
Oděr 20% | 2.5 |
Účinnost 20 % | 2.3 |
Hlučnost 10 % | 3.0 |
Udržitelnost 10 % | 3.4 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.5 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 34.4 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 38.2 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 77.8 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.5 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.8 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.6 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 43700 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 79.8 |
Celkový výsledek testu | 2.6 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.8 |
Suchá vozovka 40 % | 2.7 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.8 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.2 |
Najeto 40 % | 2.1 |
Oděr 20% | 2.3 |
Účinnost 20 % | 1.6 |
Hlučnost 10 % | 2.6 |
Udržitelnost 10 % | 3.2 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 38.0 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 34.6 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 39.9 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 78.5 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.2 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.4 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 8.8 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.7 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 47900 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 73.0 |
Celkový výsledek testu | 2.6 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.6 |
Suchá vozovka 40 % | 2.4 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.6 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.7 |
Najeto 40 % | 2.7 |
Oděr 20% | 2.6 |
Účinnost 20 % | 2.2 |
Hlučnost 10 % | 2.9 |
Udržitelnost 10 % | 3.4 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.8 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 34.9 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 38.3 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 77.7 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.3 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.7 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.3 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 40400 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 82.5 |
Celkový výsledek testu | 2.7 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.9 |
Suchá vozovka 40 % | 2.5 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.9 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.1 |
Najeto 40 % | 1.9 |
Oděr 20% | 1.8 |
Účinnost 20 % | 1.9 |
Hlučnost 10 % | 3.0 |
Udržitelnost 10 % | 3.3 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 38.1 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 32.8 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 39.1 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 74.3 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 2.7 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.6 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.5 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.7 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 49900 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 58.7 |
Celkový výsledek testu | 2.7 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.2 |
Suchá vozovka 40 % | 3.2 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.5 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 1.6 |
Najeto 40 % | 0.6 |
Oděr 20% | 1.6 |
Účinnost 20 % | 1.9 |
Hlučnost 10 % | 2.8 |
Udržitelnost 10 % | 3.3 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.9 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 33.3 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 38.3 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 74.9 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.1 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.0 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.1 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.8 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 68800 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 51.9 |
Celkový výsledek testu | 2.8 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.7 |
Suchá vozovka 40 % | 2.7 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.5 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 3.0 |
Najeto 40 % | 2.2 |
Oděr 20% | 2.2 |
Účinnost 20 % | 3.0 |
Hlučnost 10 % | 3.0 |
Udržitelnost 10 % | 3.9 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.7 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 32.6 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 36.3 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 77.4 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.3 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.4 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 10.7 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 6.0 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 46300 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 72.0 |
Celkový výsledek testu | 3.0 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.1 |
Suchá vozovka 40 % | 3.1 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.7 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.7 |
Najeto 40 % | 2.7 |
Oděr 20% | 2.3 |
Účinnost 20 % | 2.2 |
Hlučnost 10 % | 2.9 |
Udržitelnost 10 % | 3.4 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 38.4 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 33.0 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 37.2 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 75.1 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.2 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.7 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.4 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 40800 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 73.5 |
Celkový výsledek testu | 3.0 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.0 |
Suchá vozovka 40 % | 2.7 |
Mokrá vozovka 60 % | 3.0 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 3.1 |
Najeto 40 % | 3.1 |
Oděr 20% | 2.8 |
Účinnost 20 % | 2.4 |
Hlučnost 10 % | 3.0 |
Udržitelnost 10 % | 4.2 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 38.9 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 35.1 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 40.1 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 76.7 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.3 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.5 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.8 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 35600 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 87.3 |
Celkový výsledek testu | 3.0 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.1 |
Suchá vozovka 40 % | 3.1 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.6 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.9 |
Najeto 40 % | 2.9 |
Oděr 20% | 2.6 |
Účinnost 20 % | 2.2 |
Hlučnost 10 % | 2.7 |
Udržitelnost 10 % | 4.2 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.7 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 32.7 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 40.0 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 76.4 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.1 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 70.0 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 10.0 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.7 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 38000 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 81.2 |
Celkový výsledek testu | 3.1 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.5 |
Suchá vozovka 40 % | 3.5 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.6 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.0 |
Najeto 40 % | 1.4 |
Oděr 20% | 2.1 |
Účinnost 20 % | 2.2 |
Hlučnost 10 % | 2.9 |
Udržitelnost 10 % | 3.1 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 40.9 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 33.6 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 39.5 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 76.8 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.1 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.7 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.7 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.8 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 55200 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 67.4 |
Celkový výsledek testu | 3.3 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 3.5 |
Suchá vozovka 40 % | 3.5 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.8 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 2.9 |
Najeto 40 % | 2.9 |
Oděr 20% | 2.2 |
Účinnost 20 % | 2.5 |
Hlučnost 10 % | 2.5 |
Udržitelnost 10 % | 4.2 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.3 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 33.2 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 37.3 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 74.2 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 2.8 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 70.6 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.9 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 37400 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 70.4 |
Celkový výsledek testu | 3.8 |
---|---|
Bezpečnost jízdy · 70 % váha | 2.3 |
Suchá vozovka 40 % | 2.1 |
Mokrá vozovka 60 % | 2.5 |
Ekologická rovnováha · 30 % váha | 3.8 |
Najeto 40 % | 3.8 |
Oděr 20% | 3.3 |
Účinnost 20 % | 2.3 |
Hlučnost 10 % | 2.8 |
Udržitelnost 10 % | 3.5 |
Brzdná dráha (100 - 0 km/h) suchá vozovka vm (35,4 - 40,9) | 37.8 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý asfalt vm (28,5 - 35,1) | 34.1 |
Brzdná dráha (80 - 0 km/h) mokrý beton vm (32,0 - 40,1) | 36.3 |
Aquaplaning podélný: plovoucí rychlost. v km/h (78,5 – 73,8) | 78.4 |
Kruh akvaplaningu: boční zrychlení v m/s² (3,5 – 2,7) | 3.5 |
Průchozí hluk v dB(A) podle ISO (70,0 – 72,6) | 71.8 |
Hmotnost v kg (8,8–10,7) | 9.5 |
Spotřeba paliva (při 100 km/h) v l na 100 km (5,7 – 6,0) | 5.9 |
Předpokládaný kilometrový výkon v km až do zákonné hloubky dezénu (69 300 - 27 200) | 27200 |
Oděr pryže v mg/km/t na základě sady pneumatik a hmotnosti vozidla (48,1 – 102,7) | 102.7 |