- Šířka
- 205
- Profil
- 55
- Průměr
- R16
- 91W
Continental
ContiPremiumContact 5
-
Extra cena
Tento rozměr pneumatik mají nejvíce vozidla nižší střední a střední třídy. Skutečně špatné nejsou žádné, jen 5 z 15 dosahuje hodnocení ?dobré?, čímž se dají doporučit. Mezi pneumatikami s indexem rychlosti V (do 240 km/h) má rozměr 205/55 R16 se svými 40% největší podíl na trhu. Proto ADAC představuje v tomto rozměru 15 letních pneumatik CONTINENTAL CONTIECO CONTACT 5 září ve všech bezpečnostně důležitých vlastnostech. Slabiny nemá GOODYEAR OPTIGRIP, ale jeho odolnost proti opotřebení je menší. Kvality DUNLOP SPSPORT FASTRESPONSE jsou zejména na suché vozovce a je rovněž vhodný pro vysoký kilometrový výkon. Také BRIDGESTONE TURANZA TOO1 nabízí vysokou míru bezpečnosti a také pomáhá šetřit palivo. SEMPERIT SPEED-LIFE se prezentují jako dobré a vyvážené ve všech kritériích. Dalších 10 kandidátů testu je méně vyrovnaných, než ten uvedený výše, a dostávají hodnocení ?uspokojivé? z důvodu nedostatků nejméně v jedné z kritérií. Ve většině případů souvisejí případné nedostatky s chováním na mokré vozovce, zřídka s opotřebením, které vede k devalvaci. KUMHO ECSTA HM (KH31) má ale nedostatky v obou kritériích. NEXEN N800 nemá potenciál pro valivý odpor a odolnost proti opotřebení.
Naše tipy: Kdo věnuje zvláštní pozornost ? dobrým vlastnostem na mokré vozovce, měl by si zvolit YOKOHAMA C DRIVE 2 nebo UNIROYAL RAINTEXPERT.
? nízké spotřebě paliva, měl by si zvolit PIRELLI CINTURATO P7 nebo HANKOOK KINERGY ECO K425.
? malému opotřebení, měl by si vybrat GOODYEAR OPTIGRIP nebo PIRELLI CINTURATO P7.
? hluku, měl by si zvolit PIRELLI CINTURATO P7 nebo YOKOHAMA C DRIVE 2.
Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental ContiPremiumContact 5 | 1,4 | 2,0 | - | - | 3,5 | 3,5 | - | 2,3 | 3 |
Goodyear OptiGrip | 1,9 | 2,5 | - | - | 3,4 | 3,4 | - | 0,8 | 3 |
Dunlop SP FastResponse | 1,4 | 2,5 | - | - | 3,3 | 3,3 | - | 1,5 | 3 |
Bridgestone T 001 | 1,4 | 2,3 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 2,5 | 3 |
Semperit Speed Life | 1,6 | 2,5 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 2,5 | 3 |
Pirelli P7 Cinturato | 1,7 | 2,7 | - | - | 2,8 | 2,8 | - | 1,0 | 2 |
Yokohama C.Drive 2 | 1,4 | 1,7 | - | - | 2,8 | 2,8 | - | 3,0 | 2 |
C Formula | 2,0 | 2,8 | - | - | 2,9 | 2,9 | - | 0,5 | 2 |
Uniroyal RainExpert | 1,8 | 1,9 | - | - | 3,5 | 3,5 | - | 3,0 | 2 |
Hankook K 425 | 1,7 | 2,7 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 2,5 | 2 |
Maloya Lugano | 1,9 | 2,6 | - | - | 3,4 | 3,4 | - | 2,3 | 2 |
Fulda EcoControl HP | 1,4 | 3,2 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 2,0 | 2 |
Nokian V | 1,5 | 2,5 | - | - | 3,1 | 3,1 | - | 3,0 | 2 |
Nexen N8000 | 1,8 | 2,2 | - | - | 3,0 | 3,0 | - | 3,5 | 2 |
Kumho Ecsta HM (KH31) | 1,5 | 2,7 | - | - | 3,2 | 3,2 | - | 3,0 | 2 | Název pneumatiky | Sucho | Mokro | Sníh | Led | Komfort | Hlučnost | Valivý odpor | Opotřebení | Celkové hodnocení |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 2.0 |
Brždění - mokro | 2.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 3.0 |
Vnější hlučnost | 3.8 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.8 |
Spotřeba paliva | 1.9 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.6 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.0 |
Ovladatelnost - mokro | 1.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.5 |
Vnější hlučnost | 3.4 |
Spotřeba paliva | 2.0 |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.7 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.5 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.7 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.0 |
Vnější hlučnost | 3.5 |
Spotřeba paliva | 1.7 |
Stabilita - sucho | 1.5 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 1.5 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.3 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.3 |
Spotřeba paliva | 2.5 |
Stabilita - sucho | 2.3 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.9 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 4.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.3 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.4 |
Spotřeba paliva | 1.9 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.8 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 1.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 1.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.8 |
Vnitřní hlučnost | 3.3 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.2 |
Stabilita - sucho | 1.5 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.6 |
Brždění - sucho | 1.8 |
Brždění - mokro | 2.9 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.6 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 1.7 |
Stabilita - sucho | 1.8 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.1 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 4.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.7 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.9 |
Spotřeba paliva | 2.1 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.5 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 3.0 |
Akvaplaning podélný - mokro | 4.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 3.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.3 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 1.9 |
Stabilita - sucho | 1.6 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.6 |
Brždění - sucho | 1.3 |
Brždění - mokro | 2.1 |
Akvaplaning podélný - mokro | 3.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 3.5 |
Ovladatelnost - mokro | 1.8 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.4 |
Spotřeba paliva | 2.4 |
Stabilita - sucho | 2.1 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 2.0 |
Brždění - sucho | 1.0 |
Brždění - mokro | 1.8 |
Akvaplaning podélný - mokro | 2.5 |
Akvaplaning příčný - mokro | 2.5 |
Ovladatelnost - mokro | 2.2 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 2.0 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.1 |
Spotřeba paliva | 2.8 |
Stabilita - sucho | 1.4 |
---|---|
Ovladatelnost - sucho | 1.4 |
Brždění - sucho | 1.5 |
Brždění - mokro | 2.3 |
Akvaplaning podélný - mokro | 4.0 |
Akvaplaning příčný - mokro | 4.0 |
Ovladatelnost - mokro | 2.1 |
Kruh/Boční vedení - mokro | 1.8 |
Vnitřní hlučnost | 2.8 |
Vnější hlučnost | 3.6 |
Spotřeba paliva | 2.3 |