Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Prémiová kvalita

Hankook H750 Kinergy 4S 2

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
60
Průměr
R15
88V

Vynikající přilnavost pneumatik Hankook H750 Kinergy 4S 2 na mokré vozovce a spolehlivý záběr při nízkých teplotách. Pneumatika Hankook H750 Kinergy 4S 2 je vhodná pro osobní vozidla a SUV....
Více informací

Celoroční -34%
H750 Kinergy 4S 2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -34%

Vynikající přilnavost pneumatik Hankook H750 Kinergy 4S 2 na mokré vozovce a spolehlivý záběr při nízkých teplotách. Pneumatika Hankook H750 Kinergy 4S 2 je vhodná pro osobní vozidla a SUV. Bezešvý zesílený kryt nárazníkových pásů: Zaručuje mimořádnou tuhost běhounu. Vroubkované drážky: Vroubkované konce drážek zvyšují tzv. Extrémně tuhé patní lano: Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky. Směs, ze které je pneumatika vyrobena, obsahuje velký podíl přírodních surovin a umožňuje vysokou míru přilnavosti pneumatiky k vozovce i při nízkých teplotách. Bloky křížící se ve středu běhounu snižují hlučnost jízdy. Dva široké ocelové nárazníkové pásy: Společně se stabilními bočnicemi zaručují dlouhou životnost pneumatiky. Bezpečná jízda 365 dní v roce bez přezouvání pneumatik, to byl záměr vývoje pneumatiky Hankook Kinergy 4S2.

Vyrovnaná polyesterová kordová vlákna: Zlepšují pevnost a odolnost bočnic. Extra široké drážky umožňují optimální odvod vody a rozbředlého sněhu do stran. Použití speciální výplně patky: Stabilní ovladatelnost a reakce na řízení. hranový efekt na maximum a zlepšují jízdu v zimních podmínkách. Díky nízkému valivému odporu dochází k výrazné úspoře paliva a nízkému opotřebení samotné pneumatiky. Konstrukce pneumatiky: Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky. Stabilní bloky zajišťují krátkou brzdnou dráhu i při vysokých letních teplotách. Speciální směs: Nová generace silikové směsi na základě přírodních složek a pomocí technologie regulovaného mísení. Pneumatika Hankook H750 Kinergy 4S 2 skvěle přilne k suché i mokré vozovce a zajistí vám kratší brzdnou dráhu. Široké příčné drážky: Zlepšený odvod vody díky širokým příčným drážkám. Vyduté spojovací můstky: Zvýšená tuhost bloků o 4 % zlepšuje ovladatelnost. Pneumatika Hankook H750 Kinergy 4S 2 vyniká skvělou přilnavostí za mokra, čímž pomáhá předcházet aquaplanningu. snižují hlučnost jízdy.

Nový EU štítek

EU
Hankook
195/60 R15 88V
B
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
C
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru