Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená
  • Doporučujeme

Nexen N*Fera Primus

Rozměry
Šířka
195
Profil
55
Průměr
R16
91V

Nexen N'Fera Primus jsou velmi výkonné pneumatiky s asymetrickým dezénem dezénu, určené speciálně pro použití v sportovních vozech. Vyznačují se účinným brzděním a stabilitou ovládání za všech povětrnostních podmínek v...
Více informací

Letní -28%
N*Fera Primus

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní -28%

Nexen N'Fera Primus jsou velmi výkonné pneumatiky s asymetrickým dezénem dezénu, určené speciálně pro použití v sportovních vozech. Vyznačují se účinným brzděním a stabilitou ovládání za všech povětrnostních podmínek v letním období, jakož i pohodlím při řízení. Novinka letní sezóny 2019.

Podle výrobce jsou pneumatiky Nexen N Fera Primus (Nexen En-Fera Primus) konstruovány pro širší okruh spotřebitelů než model Nexen N'Fera Sport, který také vstoupil do sortimentu jihokorejské značky pneumatik v roce 2019. Při vývoji pneumatik Nexen N Fera Primus se inženýři zaměřovali především na bezpečný provoz na mokrých silnicích, díky čemuž dostali tři široké prstencové drážky a jednu pomocnou (3 + 1) pro účinnější odvodnění z kontaktní zóny a zvýšenou odolnost vůči podélnému aquaplaningu.

Síť diagonálních 3D drážek urychluje odvod vody z kontaktní plochy, což zlepšuje přilnavost a snižuje brzdnou dráhu pneumatiky na mokrém povrchu, říká technický specialista společnosti Shina.Guide . Kromě toho tyto trojrozměrné drážky pomáhají zlepšit ovladatelnost a stabilitu N Fera Primus na suchých vozovkách při jízdě v zatáčkách vysokou rychlostí.

Tři žebra ve střední části běhounu se vyznačují zvýšenou tuhostí , která je zaměřena na optimalizaci směrové stability a zlepšení ovladatelnosti. Indikátor opotřebení běhounu pneumatiky Nexen Nfera Primus dostal své vlastní jméno - Wear eye, které lze doslova přeložit jako „Eye of wear“. Pomáhá rychle vizuálně určit stav běhounu a upozornit majitele vozidla na nutnost výměny pneumatiky.

Nexen je jihokorejský výrobce, který dodává pokročilé pneumatiky již více než 70 let. V roce 1956 společnost uvedla na trh první řadu pneumatik pro osobní automobily. V současné době jsou jedním z hlavních hráčů na korejském trhu s ambicemi připojit se ke světovým lídrům. Investice do výzkumných center a moderních výrobních zařízení znamenají, že společnost zůstává na trzích 130 zemí a její výrobky jsou důvěryhodné předními automobilovými koncerny, jako jsou Volkswagen, Chrysler nebo Kia, a jsou součástí originálního vybavení OE.

EU štítek

EU
A
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru