Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Kleber Transpro 2

Rozměry
Šířka
225
Profil
70
Průměr
R15
112S
C

Kleber Transpro 2 je pneumatika určená pro lehké a středně těžké dodávky. Je navržena pro zlepšení výkonu a bezpečnosti při přepravě nákladů a cestování na krátké a střední vzdálenosti. Tato...
Více informací

Letní
Transpro 2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Letní

Kleber Transpro 2 je pneumatika určená pro lehké a středně těžké dodávky. Je navržena pro zlepšení výkonu a bezpečnosti při přepravě nákladů a cestování na krátké a střední vzdálenosti. Tato pneumatika má vylepšenou konstrukci s novým dezénem běhounu, který umožňuje lepší rovnoměrné rozložení hmotnosti nákladu a snižuje opotřebení. Má také zesílenou bočnici, která chrání pneumatiku před poškozením v průběhu přepravy. Kleber Transpro 2 je navržen tak, aby poskytoval vynikající jízdní vlastnosti na suchých i mokrých silnicích. Vylepšete bezpečnost a spolehlivost své dodávky s pneumatikou Kleber Transpro 2, která ji posune na vyšší úroveň. Zažijte naprostou jistotu na mokrém povrchu díky lepšímu brzdění a ovladatelnosti na mokru, které jsou oproti předchozí generaci lepší o více než 20 %. Pneumatika Kleber Transpro 2 se také může pochlubit nejlepší možnou klasifikací na mokru A. Vyberte si tuto pneumatiku pro svůj vozový park a užijte si o 20 % vyšší výkon v porovnání s předchozí generací pneumatik, což znamená lepší hodnotu. Nové a robustní bočnice zajistí lepší ochranu a odolnost vůči poškození, jako jsou například tření o obrubníky. Pro některé velikosti byla zlepšena i valivá odolnost, a to až na úroveň B. Tato pneumatika byla speciálně navržena a vyrobena pro Evropu a pochází od společnosti s více než 110letou zkušeností v poskytování důvěryhodných pneumatik pro spotřebitele.

Kleber začala výrobu v roce 1911 v továrně BF Goodrich ve Francouzkém Colombes. V roce 1951 společnost Kleber představila první bezdušovou pneumatiku jejíž odolnost proti penetraci sklidila velice kladný ohlas. Roku 1950 pokořil Maurice Herzog, zaměstnanec Kleberu, vrchol Himalájské Anapurny. Dnes patří Kleber pod koncern Michelin a jejich výrobky tak čerpají při vývoji z technologického zázemí pneumatikářského gigantu při zachování skvělého poměru cena/výkon. 1981 znamenal úspěch pro Michel Mouton, pilotující bestiální speciál rally skupiny B Audi S1 v San Remo Rally a obouvající pneumatiky Kleber. V roce 1951 zaznamenal Kleber světoví úspěch s první bezdušovou pneumatikou, která byla představena na Motor Show a odolonost proti propíchnutí ohromila i tehdejšího prezidenta Francie René Cotyho, který se výstavy zůčastnil. Kleber dodnes vede v oblasti této technologie a vývoje. Francouzské pneumatiky Kleber již přes 100 let vyrábějí kvalitní, trvanlivé a odolné obutí pro osobní, nákladní i traktorová vozidla. V roce 1947 přišel Kleber se zimní pneumatikou se znakem ledního medvěda.

Nový EU štítek

EU
Kleber
225/70 R15 112S
A
C
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Nahoru