Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Záběrová (poháněná)
  • Prémiová kvalita

Hankook DH35

Rozměry
Šířka
225
Profil
75
Průměr
R17.5
129M
M+S 3PMSF

Hankook DH35 je pneumatika pro hnací nápravy pro regionální a dálkovou dopravu. Pneu Hankook DH35 je pneumatika, která svojí cenou a výkonem absolutně přesvědčí. Specialista pro hnací nápravy Hankook DH35...
Více informací

-48%
DH35

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

-48%

Hankook DH35 je pneumatika pro hnací nápravy pro regionální a dálkovou dopravu. Pneu Hankook DH35 je pneumatika, která svojí cenou a výkonem absolutně přesvědčí. Specialista pro hnací nápravy Hankook DH35 je určen pro střední vzdálenosti. Samovolně regenerující lamely, inovace patentovaná společností Hankook jsou umístěny ve středu každého bloku, a jsou preventivní opatření proti zlomeninám okrajů oken, což má za následek dobrou trakci po celou dobu životnosti pneumatiky. Hankook DH35 je záběrová pneu pro hnané nápravy, která nabízí skvělé jízdní výkony a nízký valivý odpor. Hankook DH35 je nová záběrová pneumatika pro rozmanité jízdní podmínky. Běhoun pneumatiky se skládá ze 6 tuhých žeber a šestihranných bloků, které umožňují lepší přilnavost k silnici, vyšší kilometrový výkon a snížení nepravidelného opotřebení. Optimalizovaný dezén se stará o optimální dotyk pneumatiky Hankook DH35 s vozovkou a rovnoměrné opotřebení při stoupajícím kilometrovém výkonu. Speciální tvar dezénu pneumatiky Hankook DH35 zaručuje ve spojení s nově vyvinutou směsí běhounu optimální záběr.

Hankook Tire je jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců pneumatik pro osobní automobily, lehké nákladní vozy, 4x4 a SUV, nákladní automobily a autobusy. Hankook Tire vyvíjí špičkové technologie pro zvýšení zákaznické spokojenosti. Hankook dodává pneumatiky do 185 zemí a je celosvětově na sedmém místě v prodeji. Společnost má více než 14 000 zaměstnanců ve čtyřech regionálních centrálách, více než dvaceti zahraničních pobočkách, pěti vývojových centrech a má 70 % příjmů prostřednictvím zahraničních trhů. Díky technologii KONTROL vycházejí z výroby pneumatiky, které vykazují příznivé vlastnosti v těch čtyřech oblastech, které zákazníci považují za klíčové při výběru vhodných pneumatik, a to: výkon, bezpečnost, pohodlí a vliv na životní prostředí. Výrobce pneumatik Hankook je již dlouhou dobu aktivní na poli sportu. Nyní se rozhodl sponzorovat Real Madrid CF. Hankook roztáčí kolo svých sportovních aktivit ještě více a nyní podepsal smlouvu s globální účinností s fotbalovým klubem Real Madrid CF. Smlouva je platná od června 2016 a je uzavřená na tři nadcházející herní období.

EU štítek

EU
C
D
73 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru