Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

BFGoodrich G-Force Winter2

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
195
Profil
65
Průměr
R15
91H

U pneumatiky BFGoodrich G-Force Winter2 byl zvýšený počet lamel a to o 50% oproti svým předchůdcům. Nespornou předností je skvělá ovladatelnost a velmi krátká brzdná dráha. Pneu je pro své...
Více informací

Zimní -34%
G-Force Winter2

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -34%

U pneumatiky BFGoodrich G-Force Winter2 byl zvýšený počet lamel a to o 50% oproti svým předchůdcům. Nespornou předností je skvělá ovladatelnost a velmi krátká brzdná dráha. Pneu je pro své vysoké výkony určená rychlým a sportovním vozům. Výborné jízdní vlastnosti na sněhu zabezpečují prvky jako je pevné centrální žebro s vysokým počtem zubů a směrový dezén se širšími kanály v rameni dezénu, který výkonně vytlačuje vodu i sníh. Díky velké hustotě lamel na běhounu je zajištěn velmi dobrý záběr a brzdění na sněhu.

Zimní pneumatika pro osobní vozy BFGoodrich G-Force Winter2. Optimalizovaný počet bloků s větší styčnou plochou zajišťují lepší přilnavost. Pneu pochází z koncernu Michelin. Podává maximální výkony v zimních podmínkách. Pneumatika zaručuje spolehlivé držení stopy a ovladatelnost směru na všech zimních površích. Poskytuje lepší trakci a handling na sněhu a ledu. Pneumatika BFGoodrich G-Force Winter 2 je vyráběná v koncernu Michelin. S touto pneumatikou se firma BF Goodrich vydává zcela novým směrem. Krajní bloky jsou u bočnic dělené, což má za následek lepší odvod vody a hlavně posílení brzdných vlastností na sněhu a ledu.

BFGoodrich je značka pneu z koncernu Michelin se stoletou tradicí patřící do segmentu nabízející pneumatiky dobré kvality za přijatelné ceny. Řada BFGoodrich zahrnuje všechny kategorie pneumatik (osobní letní, zimní celoroční a 4x4) pro asfalt, sníh i rozbitou cestu. BFGoodrich se specializuje na pneu pro 4x4, ve kterém má tato značka velký výběr.

Nový EU štítek

EU
BFGoodrich
195/65 R15 91H
B
D
69 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
E
69 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Nahoru