Vážení zákazníci. Vlivem počínající zimní sezóny může u dopravní společnosti docházet ke zpoždění doručení Vašich zásilek. Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

Goodyear Ultra Grip 9+

Rozměry
Šířka
205
Profil
55
Průměr
R16
91H

Drážky a lamely pneumatiky GoodYear UltraGrip 9+ jsou přizpůsobeny všem stylům jízdy a to počínaje akcelerací, ustálenou rychlostí, zatáčením a konče bržděním. Goodyear UltraGrip 9+ nabízí ve srovnání s předchozí...
Více informací

Zimní -42%
Ultra Grip 9+

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Zimní -42%

Drážky a lamely pneumatiky GoodYear UltraGrip 9+ jsou přizpůsobeny všem stylům jízdy a to počínaje akcelerací, ustálenou rychlostí, zatáčením a konče bržděním. Goodyear UltraGrip 9+ nabízí ve srovnání s předchozí generací vylepšenou výkonnost na sněhu. Bloky ramen s technologií 3D BIS zajišťují lepší brždění na mokrých vozovkách. Variabilní bloková geometrie zajišťuje silný záběr na sněhu. Pneumatika UG9 byla odlehčena na konstrukci.

Speciální směs plastifikátorů obsahující pryskyřici umožňuje vyšší přilnavost na mokrém povrchu, rostlinný olej zase vylepšený výkon na sněhu i ledu. Na ledu pomáhá k lepší výkonnosti vysoká hustota lamel spolu s hranatějším otiskem, zatímco hydrodynamické drážky snižují riziko aquaplaningu a zlepšují záběr na tajícím sněhu. Hydrodynamické drážky pak dokonaleji odvádí vodu a sněhovou břečku. Ve studených deštivých dnech garantují kvalitní brzdné vlastnosti hlavně kompaktní ramenní bloky s 3D BIS technologií. UltraGrip 9 má v porovnání se svým předchůdcem vylepšené složení směsi. Lamely a okraje běhounu byly navrženy tak, aby poskytovaly optimální tvar otisku pneumatiky bez ohledu na prováděný manévr, což umožňuje spolehlivou odezvu pneumatiky při řízení, zatáčení, brzdění i zrychlování. Poprvé v historii nabízí UltraGrip 9 dvě různé dezénové varianty v závislosti na konkrétním rozměru. Toto přizpůsobení Vám vždy zajistí optimální záběr na sněhu. Pneumatika byla navržena tak, aby se co nejvíce zdokonalilo ovládání na sněhu/mokru a snížil se zároveň valivý odpor.

Goodyear je největším výrobcem pneumatik na světě, má zastoupení na šesti kontinentech. Kromě pneumatik značky Goodyear vyrábí také několik dalších renomovaných značek, včetně pneumatik Dunlop, Fulda, Sava a Debica. Bylo tak docíleno nízkého valivého odporu a tím i nižší spotřeby paliva. Velký počet a vysoká amplituda lamel zlepšuje ovladatelnost i brždění na sněhu. Lepší ovladatelnost na sněhu je rovněž zajištěna velkým množstvím hran a vyšším počtem lamel na ramenních blocích.

EU štítek

EU
B
C
71 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Nahoru