Potřebujete poradit?
Telefon +420 603 253 535

  • Zesílená

Continental AllSeason Contact

  • Přejít na testy pneumatiky
Rozměry
Šířka
235
Profil
50
Průměr
R18
101V
FR

Působivé záběrové vlastnosti pneumatiky Continental AllSeasonContact na zasněžených a mokrých zimních silnicích díky adaptivní celoroční směsi. Díky pryskyřicím Winter Resistance Resins a vysokému podílu siliky ve směsi Traction Silica Compound...
Více informací

Celoroční -44%
AllSeason Contact

Pneumatika vyrobena a schválena pro provoz v ČR a celé EU.

V 95% garantujeme stáří pneumatiky do 1 roku.

Celoroční -44%

Působivé záběrové vlastnosti pneumatiky Continental AllSeasonContact na zasněžených a mokrých zimních silnicích díky adaptivní celoroční směsi. Díky pryskyřicím Winter Resistance Resins a vysokému podílu siliky ve směsi Traction Silica Compound zůstane pneumatika Continental AllSeasonContact vždy pružná. Nejlepší valivý odpor ve své třídě je dosažen díky energeticky optimalizované celoroční konstrukci. Pneumatiky Continental AllSeasonContact se hodí na širokou škálu vozidel, např. Opel Adam, Ford Fiesta, Audi A3, Mercedes A-class a jiné. Důvěryhodný společník, pneumatika Continental AllSeasonContact, se osvědčí za každého letního počasí, to je dáno kombinací otevřených ramen pneumatiky zajišťujících vysoký výkon při aquaplaningu a tuhým vzorkem s minimem lamel, což zajišťuje lepší řízení a brzdění na suchých silnicích. Díky německé technologii a celkovým schopnostem v oblasti automobilového průmyslu nabízí značka Continental prvotřídní pneumatiky zajišťující kontrolu nad vozidlem v každé jízdní situaci, pneumatiky Continental AllSeasonContact. Působivé snížení valivého odporu pneumatiky Continental AllSeasonContact na základě optimalizované geometrie bočnic a optimální hloubce vzorku veden k výraznému snížení spotřeby paliva – aniž by došlo k omezení bezpečnosti.. Dobrý brzdný výkon na suchých a mokrých letních silnicích díky flexibilnímu celoročnímu profilu dezénu. Přizpůsobivost pneumatiky Continental AllSeasonContact zajišťuje vynikající výkon na zasněžených a mokrých zimních silnicích. Continental All Season Contact = Jedna pneumatika, čtyři roční období, inovativní celoroční bezpečnost a efektivnost. Inovativní celoroční bezpečnost a účinnost díky AllSeasonContact. Plně ovládaná a vyvážená po celý rok.

Nevyrábí pouze pneumatiky Continental, ale pod koncern spadají i značky jako je Barum, General Tire, Uniroyal, Dunlop, Matador atd. Co se týče pneumatik, tato společnost v mnoha ohledem udávala směr a zajistila si výhradní postavení na trhu. Vyznačují se vysokou kvalitou, ale i cenou. V roce 1934 si nechala patentovat bezdušovou pneumatiku. Společnost Continental byla založena již v roce 1871 v Hanoveru, tehdy se společnost zaměřovala na výrobu tlumičů pro podkovy a také celogumové obruče pro povozy, později vyráběla pneumatiky na kola a v této výrobě byla první na světě. Patří k předním dodavatelům automobilového průmyslu, podílela se třeba na projektech Formule 1. V současné době je společnost Continental druhým největším výrobcem pneumatik na celém světě, zaměstnává kolem 150 000 lidí. Pneumatiky Continental se řadí bezpochyby k nejbezpečnějším pneumatikám. Společnost Continental se snaží neustále pneumatiky inovovat, jde s dobou a své výrobky zdokonaluje dle nejnovějších trendů. V řadě testů pneumatik figurují pneumatiky Continental na předních místech. Oproti konkurenci jsou tyto pneu cenově náročnější, avšak kvalita je nespočetně vyšší. Jako první přišel Continental s výrobou zimních pneumatik na nákladní automobily. Většinou se setkáme s kladnými ohlasy od těch, kteří s pneu Continental mají zkušenosti.

Nový EU štítek

EU
Continental
235/50 R18 101V
B
B
72 dB

Nové nařízení EU zavádí požadavky na označování pneumatik týkající se zobrazení informací o spotřebě paliva (valivém odporu), přilnavosti za mokra a vnějším hluku z pneumatik. Cílem je zvýšit bezpečnost a účinnost silniční dopravy propagováním palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hladinou hluku. Na štítku obecně platí, že třída A je nejlepší, třída E je nejhorší.

Spotřeba paliva spojená s valivým odporem pneumatiky

Valivý odpor je síla působící proti směru jízdy při točení pneumatiky. Vzhledem k tomu, že pneumatiky přispívají z 20% k celkové spotřebě paliva u osobních aut a až z 35% u nákladních, je důležité dosáhnout nízkých hodnot valivého odporu.

Bezpečnost související s přilnavostí za mokra

Přilnavost za mokra je jedna z nejdůležitějších bezpečnostních vlastností pneumatiky. Skvělá přilnavost za mokra znamená kratší brzdnou dráhu při jízdě v deštivém počasí.

Vnější hluk (v decibelech)

Hluk způsobený dopravou je důležitý v otázce ochrany životního prostředí a závisí na několika faktorech, jakými například jsou: intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemné působení pneumatiky a vozovky. Hodnota uvedená na etiketě není interní hodnota, kterou řidič bude vnímat při jízdě, ale externí hodnota, která přispívá k akustickému znečištění.

  • Sytě vysvícené písmeno A - nejnižší třída hlučnosti (nejtišší pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno B - střední třída hlučnosti (hlučnější pneu).
  • Sytě vysvícené písmeno C - nejvyšší třída hlučnosti (velmi hlučná pneu).

Přilnavost na sněhu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na sněhu. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

Přilnavost na ledu

Tento symbol je uváděn převážně na zimních či celoročních pneumatikách. Pneumatiky s tímto symbolem na štítku mají velmi dobrou přilnavost na zledovatělých plochách či vozovkách. Uspějí i v náročných zimních podmínkách.

EU štítek

EU
B
B
72 dB

Dle nového nařízení EU je nyní nutno označovat pneumatiky podle jejich vlivu na spotřebu paliva, stupně přilnavosti za mokra a úrovně hluku, který generují. Účelem tohoto značení je zvýšení bezpečnosti a efektivity silniční dopravy prostřednictvím propagace palivově úsporných a bezpečných pneumatik s nízkou hlukovou hladinou. Podle základního rozlišení je třída A ta nejlepší a třída G nejhorší.

Na spotřebu paliva má vliv valivý odpor pneumatiky

Síla, která při točení pneumatiky působí proti směru jízdy, se nazývá valivý odpor. Díky tomu, že typ pneumatik ovlivňuje spotřebu paliva u osobních aut z 20 % a u nákladních z 35 %, je potřeba usilovat o nízké hodnoty valivého odporu.

Přechod mezi pneumatikami třídy C a B má na spotřebu osobního vozidla vliv v rozpětí 2,5 % – 4,5 %.

Bezpečnost ovlivňuje přilnavost pneumatiky za mokra

Přilnavost za mokra představuje z hlediska bezpečnosti naprosto zásadní vlastnost pneumatiky. Vysoká přilnavost znamená krátkou brzdnou dráhu při jízdě v dešti.

Rozdíl mezi jednotlivými třídami znamená prodloužení či zkrácení brzdné dráhy o 2,6 m (při brždění na mokré vozovce v rychlosti 80 km/h).

Způsobený hluk (v decibelech)

Úroveň hluku generovaného dopravou má významný vliv na životní prostředí. Je ovlivňován několika faktory, mezi které patří intenzita dopravy, typ vozidla, styl jízdy a vzájemný vliv vozovky a pneumatiky.

Hodnota, která je na etiketě uvedena, neoznačuje úroveň hluku, kterou při jízdě vnímá řidič. Jde o vnější úroveň hluku, která přispívá k akustickému znečištění.

  • 1 černá zvuková vlna – 3 dB (A) méně než limit EC Reg 661/2009.
  • 2 černé zvukové vlny – splňuje EC Reg 661/2009 limity.
  • 3 černé zvukové vlny – splňuje EC Dir. 2001/43 limity. (Nejhorší výkon.)
Certifikát
Nahoru